Veel van de meest voorkomende vragen kunnen telefonisch of e-mail beantwoord worden, zodat contact en ondersteuning snel en flexibel zijn. 

Het eerste contact met ons legt u door het invullen van het contactformulier (zie onderaan deze pagina) of, als u dat prettiger vindt, door de naastgelegen knop 'bel mij terug' te gebruiken. Hier kunt u uw naam en telefoonnummer achterlaten en in alle gevallen nemen wij uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u op. Contact per mail of telefoon kan indien u dat wenst gevolgd worden door een afspraak op een locatie in Stichtse Vecht of bij u thuis. 

In de regel verloopt een traject als volgt:


Telefonisch kennismakingsgesprek om vraag te verduidelijken.

Eén van onze cliëntondersteuners gaat kijken welke oplossingen zijn mogelijk en wie dat kan leveren? In alle gevallen zal de cliëntondersteuner alléén uw 'acties op naam' uitvoeren als u daarvoor toestemming hebt gegeven.

Opnieuw contact om te praten welke mogelijkheden er zijn, zodat u verder kunt. Of, als uw zorgvraag ingewikkelder is, wij u een voorstel doen voor verdere aanpak en een inschatting geven van de tijd die we daarvoor nodig hebben.

Het traject wordt afgesloten wanneer u van mening bent dat u verder kunt

Na afloop nemen wij bij voorkeur nog een keer contact met u op voor een korte evaluatie en terugblik

Voor wie?

Wie met gezondheidsproblemen of beperkingen kampt loopt vaak tegen allerlei vragen aan. Dat geldt ook voor wie in zijn of haar directe omgeving te maken krijgt met deze problemen.

Lees verder

 

Waarom?

Er is de laatste jaren veel veranderd in de zorg en de wijze waarop deze georganiseerd is. In de zoektocht naar 'wat heb ik nodig en wat is er mogelijk' staat UW Cliëntondersteuning ter zijde.

Lees verder

 

Kosten

Onafhankelijke cliëntondersteuning is onder meer in de WMO geregeld en moet door gemeenten gratis aangeboden worden. De meeste gemeenten doen daarvoor een aanbesteding waarna één of meer aanbieders worden toegelaten. 

UW Cliëntondersteuning heeft de gemeente Stichtse Vecht inmiddels laten weten als aanbieder aangemerkt te willen worden. Uitsluitsel hierover verwachten wij later dit jaar.

Uw eerste contact met ons is vrijblijvend en kosteloos. Afhankelijk van uw zorgvraag en indien u dat wenst, doen wij na dit eerste contact een prijsopgaaf voor vervolg. Laat het ons weten als dat op (financiële) bezwaren stuit.

UW Cliëntondersteuning

Postbus 98
3600 AB Maarssen

T: 0346 - 700 265
E: info@uwclientondersteuning.nl

 

Contactformulier

Vul uw naam in, a.u.b.
Vul uw telefoonnummer in, a.u.b.
Vul uw e-mailadres in, a.u.b. Dit is geen geldig e-mailadres
Vul uw bericht in, a.u.b.

 

Bel mij

Vul uw naam en telefoonnummer in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Vul uw naam in, a.u.b.
Vul uw telefoonnummer in, a.u.b.